Kizlar ben ikili test yaptirdim Allaha şükür temiz dedi doktorum ultrasondada temiz çıktı ama bugun 17 haftada üçlü yapicaz dedi bende ikili temiz cikinca yapiliyormu dedim ben hastalarıma yapiyorum onuda dedi ikili temiz cikinca gerek varmi esim yapdirmami istemiyor🤷🏻♀️