Mervem_123 Kızlar 38+4 haftada karnı yukarda olan varmı beni gören karnın aşa inmemiş diyor bu olayı yaşıyan varmi kaçıncı haftada karnınız aşa indi
aysenur30a Mervem_123 ben ben ben 🥹 hala yukarda 39. Bugün tam . Bugün kontrole gittim açılma ve sancı da yok 🤦🏼♀️ az önce nişan ve su geldi ama hala göbeğim yukarda
-Sibeluludas- Mervem_123 bende sizinle aynı gundeyim 38+4 ama ne sancı var ne karnım indi nede bebek ters döndü nereye gidecek bende çok merak ediyorum bakalım hayırlısı olsun inşallah hepimiz için
1kedi1bebe Mervem_123 38+5 de doğum yaptım karnım aşağı inmemişti hiç hatta bebek de yukardaydı doğumun yarısına kadar 😂
aysenur30a Mervem_123 normal ama bak benim 39. Haftaya yeni girdim ve az önce geldi nişan ve su. Merak etme o yüzden gelir 40-41. Haftaya kadar zamanın var :)
Mervem_123 aysenur30a ne bilim ya kız çocuğu 38.39 haftada doğar diyorlar ya ondan merak ediyorum ilk kızım 38 haftada doğdu oğlum 40 buldu bu kızımda 38+4 beklemekteyiz
aysenur30a Mervem_123 siz 2 doğum yapmışsınız hemde biliyor olmanız lazım bu işleri sakin olun :))) benim ilk
1kedi1bebe Mervem_123 suyum geldi sabah çantamı hazırladım duşumu aldım hastaneye gittim 1cm açıklık vardı sancım yoktu. Yatışımı yaptırdım sancı verdiler 2 saat sonra 7cm olmuştu açıklık ama bebek hala yukardaydı. Sonra nasıl olduysa 1 saat içinde kanala girdi ve doğum oldu.