BrcnBlgn Kizlar gebeyken calisan anneye 8 hafta dogum oncesi 8hafta dogum snrasi olan izin de devlet rapor parasi veriyor ya bunla ilgili bilgisi olan varmi Toplam kac ay calismam gerekiyor ben 4aylik hamileyim 2.ayimda isten cikmak zorunda kaldim simdi 2 ay kaybim var baska bir ise girsem faydalanabiliyormuyum kuzenimin isyerinde baslamayi dusunuyorum.sartlari varmi bilginiz varmi
Minnos53 BrcnBlgn Canım sadece Doğumdan 90 gün önce sigortalı görünmen yeterli Sonra 32. Haftada rapor alıyorsun bitiyor
BrcnBlgn Minnos53 Aaa yeterli oluyormu canim 9ay gibi uzun sure calismam gerekmiyormu bi sarti yokmu ne raporu alicam 32 haftada birde ne kadar bi ucret aliyorum biliyormusun
BrcnBlgn Aaa yeterli oluyormu canim 9ay gibi uzun sure calismam gerekmiyormu bi sarti yokmu ne raporu alicam 32 haftada birde ne kadar bi ucret aliyorum biliyormusun