Selamün Aleyküm. 31 haftalık ikiz gebeyim kızlar. Sanırım yarın 31+0 oluyorum Allah’ın izniyle. Geçen haftadan bu yana 1.5 ila 2 kilo aldım bu normal midir? Son ayda kilo almayan var mı yoksa artık her hafta büyük büyük kilolar mı alınıyor? 10 kilo almışım sanki çokmuş gibi geliyor?