anonimm1907 canım bence prenses yap tavsiye ederim ben prense yaptım 6 cm sonra iğne yaptılar kuş gibiii oldum çok aşırı rahattı yaaa bin kere doğursam bin kere prenses yaparım. İğneden sonra ağrı sancı Manço bişe kalmıyor tek sıkıntı ıkınmak onu da netten araştır tüyolarına bak ıkınma şu yönden sıkıntı sancı yok ama doktor ıkın diyor doğru okunmayı öğrenmek şart