Sesusa Dr gitmiştik sol yumurtan büyümüş bugün yarın çatlar bu dedi ve ilişki önerdi o günleri değerlendirdik. Sol kaşığımda sızlama var ara ara hissettiriyo. Reglime 10 gün var sizce gebelik olabilir mi?
Sennnnnnn Sesusa benim de öyle olmuştu ama regl oldum psikolojik olabilir hakkınız da hayırlısı olsun
Liyamm1 Sesusa Merhabalar adet’e ben 4 gun once test yapmistim ama erken gebelik alabilirmisiniz benimki normal test idi🙏🏻
Yazgull_kurt22 @Sesusa 3 4 gün kala erken gebelik testi yap cıkmazsa adetin geciktikten sonra ya testi tekrarla yada kan ver canım hakkında hayırlısı olsun
Liyamm1 Sesusa valla canim ben yapardim çikiyor çunku doktorum dediki 15 gun once bile cikar erken test ile :)