kusay1811 Kızlar yine ben ama ilk gebeliğim diye hep soruyorum Sanki idrarım varmış gibi vajinamda aşağıda bir şey varmış gibi bir doluluk çok garip ağrı sancı yok alaturka tuvalete oturur gibi oturasım geliyor neden sizce
Denizyadaaras kusay1811 kaç haftalık gebesin? Eğer bebek baş aşağı duruyorsa vajinaya baskı yapıyor. Bazende onu ayaklariyla yapıyor. Ama doğumun yakınsa kanala girmiste olabilir
Kelebeekkkk kusay1811 canım eğer kaka yapasın geliyorsa doğum diye biliyorum çinkü bende hastenede öyle oldu kaka yapasım var gibiydi ama yoktu aslında o baskıdan öyleydi
Minikperi kusay1811 hamilelikte enfeksiyon varsa ağrı sızı olmayabiliyor. Bende enfeksiyon varmış ama ağrı sızı yanma hiçbi şey yoktu sadece sürekli tuvaletim varmış gibi hissediyodum. Enfeksiyonunuz varsa bir an önce doktora gidip tedaviye başlayın çünkü enfeksiyonla doğum yaparsanız bebeğe geçme ihtimali yüksek.
Busraa-aa kusay1811 normal o zaman canım bende senin gibiyim bazen yürütmekte bile zorluk çekiyorum sanki bir adım daha atsam altıma kaçırıcam 😂
kusay1811 Busraa-aa yarın kontrolüm var cuma günü gittiğimde yaklaşık 1 parmak açıklık ve yumuşama vardı yarın bakalım artık