gunesinannesi_ Alpasl22 benim de bugün nst de düzenli sancım çıktı ama açılmam olmadığı için 3 gün sonra yine gel dedi nişanım da gelmedi sancıyı da çok hissetmiyorum çok kötü bel ağrım var 37+6 yım
Alpasl22 Benimde kan geldi sonra kahverengi akıntı geldi gece geldi bekliyorum arada bi sancılarım var ama sık değil Asibayan Livanur22
mucizeeemmm Alpasl22 bi avazda kurtul inşallah canım benim bana da dua et dayanamıyorum ağrılardan gelen yok 🥲🥲