MomsE Evrem2323 bagi neo aldım ben bayağı araştırarak uyguna geldi kasım indirimiyle çok yakışıklı duruyo valla 😂
Denizzli20 Evrem2323 bagiyi almayı çok istemiştim araştırdım yorumlardan birinde çocuğun başı tenteye değiyordu içi küçük tente yetersiz siy vazgeçtim :(
serapbttl Evrem2323 Cybex kullanıp bagi dememiş biri olarak yorum yapıcam. Sürüş keyfi menevra rahatlığı olduğu için Cybex derim bagi de de modeller benzer ama sürüş menevra bir değil şu indirim döneminde 2 3 bin fazla verip Cybex alın derim
Evrem2323 MomsE bende bugün baktım ona. indirimden faydalanayım dedim e bebekte 11 bindi yanlış hatırlamıyorsam Hafifte bir araba dimiiii😍