Kbrkmn 23.haftam biticek banada hijyenik geldiği için çokta rahat kullanabiliyorum,çok zorlanmıyorum hatta alt eşortman vs çıkartıp giriyorum çok daha rahat ediyorum,tek sıkıntı büyük wc yaparken çok kalmamak ve ıkınmamak,doktorunun onayını alabilirsin aklında kalmasın sorun..