Haba7 bu cumartesi ayni durumu yaşadım, 50 gr yüklemede 160 çıktı. Şüpheli durumu olduğu için 100 lük yukleme yapılacak dendi gece 12 den itibaren hiçbir seyyemeden aç gelin dediler. Pazartesi o sekilde gittim önce açlık aldilar sonra 100luk içtim ve saat başı kan verdim hicbir sey yiyip içmeden 3 tane de o şekilde kan verdim. Açlık iyiydi ama 2 tane tokluk yüksek çıktığı için ( biri 202 diğeri 180 cikti) endokrin e gönderdi kadın doğumcum. O da diyetisyene yönlendirdi ve her yemek sonrasi egzersiz verdi ayrica 2 hafta boyunca evde şeker ölçümü yapmam için tablo verdi sabah ögle akşam aç ve tok bir de yatmadan önce toplamda 7 kere bakıyorum şekerime. Eger bu 2 hafta boyunca düzene girmezse insülin verilecekmiş ,ağızdan hamilelere yasak olduğu için karindan igne seklinde veriliyor. Bu tamamen gebeliğe bağlı bir şeker benim 3 aylık şeker değerim sonucu şeker hastasi çıkmadım ama gebeliğe bağlı gebelik şekerim çıktı. İşin en zor kısmı beslenme daha 1. Gündeyim ama her ölçümde strese giriyorum…