Dodomom amin çok teşekkür ederim inşallah hepimiz sağlıkla doğururuz🙏❤️ demek ki her hamilelik farklı seyrediyor ama genellemeler oluyor ya bilmiyorum bakalım yaşayıp görcez artık hayırlısı olsun🤲 o zaman 2.yi sezaryen oldunuz, 2kızınız var 3.bebrğinzde kız öyle mi? Maşallah Allah bağışlasın, rabbim hayırlsıyla gönlünüze göre versin inşallah🙏🌸