Burda Doğum Hikayelerini Okuyordum Ve Bende 39+4 de Çok Güzel Normal Doğum Yaptım 23 Ekimde Hastaneye Gittiğimde 2 cm Açıklığım Vardı 25 Ekimde Nişanım Geldi Ve 29 Ekim Gece 1.40 da Suyum Geldi Hastaneye Gittim 3 cm Olmuştu Açıklığım Ve Sabah 8.50 de Kızımı Kucağıma Aldım Dünyalar Benim Oldu Son Dakikalar Biraz Zordu Ama Çok Şükür Şimdi Kızım Kollarımda Merak Ettiğiniz Bir Şey Varsa Sorabilirsiniz İlk Doğumum Benimde👼🥰💙💜🩷