Batbur bence normal. Ben 6. Haftalarda buzdolabından tiksindim. Yeni yeni acabiliyorum. Hâlâ yemek yapamıyorum. Yaş sebze görmek istemiyorum, duymak bile istemiyorum.. bazen çok oluyor bazen olmuyor sizinki gibi. Tuzlu şeyler yediğimde azalıyor, sürekli bir şeyler yemem lazım. Yemekten sonra fazla hareket etmemem lazım. Yoksa bulanti oluyor. Hamilelikte her durum normal ben onu anladım.