40+0 la sezeryana giriyorum yarın 10 da yatışım var kızlar 🥲 normal planlamıştık aslında bugüne kadar öyle konuştuk çatım da çok uygundu aslında ama benim bebe gelmiyor bugün de baktı ebeler açılmam hiç yok sancım hiç yok bebek çok yukarda baskı yapmamış inmemiş kanala suni sancı da işe yaramaz dediler doktor bir kaç gün daha bekleyelim mi dedi bende daha fazla bekleme taraftarı olmadım açıkçası sordum bu saatten sonra inmesini beklemek biraz zor dediler beklemek istemedim bende boşuna spinal sezeryan olucam çok heyecanlı ve duygusalım 🥹🥹