bdenerigokce Kızlar nişanım geldi diye post açmıştım, bugün doktoruma sordum ama o nişan değildir sana öyle gelmiştir dedi😂😂😂😂 Hem de nst de 0 sancım vardı😂
MirsT bdenerigokce bende afedersin akıntı takip etmekten yoruldum bu aralar biraz daha yoğun kıvamlı olduğundan ben de nişan mı diye düşünür oldum haftalar ilerledikçe oluyor sanırım böyle 😅
OsmanEge_12 bdenerigokce benim nişanım 34 de geldi 38+2 de doğum yaptım ve 30 den sonra da erken doğum riski sürekli sancım vardı o beli olmuyor canım 🥰
Lilysa bdenerigokce dün bende de çok çok az seffaf yoğun kıvamlı yapiskan bir akinti geldi. İki üç defa üst üste geldi. Ama nişan miydi değil miydi bilmiyorum. Ama çok azdi kan ya da herhangi bir pembeli yoktu.