gokyuzununogrencisii Derya0131 ay nolur Lina aya Lidya lila vb isimler koymayın.. güneş çok çok güzel 🙈
Kelebekmisaliihayat Pamuk ben de.. şu an popüler olan hiçbir ismi düşünmüyorum çocuğum için. Herkeste aynı isimler var.
Pamuk Kelebekmisaliihayat Kesinlikle katılıyorum eşim de ben de etrafımızda garip isimler silsilesine yakalandik istemiyoruz😅
Kelebekmisaliihayat Pamuk benim buldukların da insanlara garip geliyor. Bir ismin kaç kişide olduğunu gösteren sitelerde 300 kiside var yok. Ama kız için de erkek için de bulduğum isimlerin anlamı çok güzel. Farklı ama tuhaf değil 😅
Kelebekmisaliihayat Ama söylersem sürprizi kaçar 😅 zor tutuyorum kendimi söylememek için. Doğuma yakın söylerim 😊 daha 12.haftadayim
Kelebekmisaliihayat Pamuk Allah sağlıkla sıhhatle kolaylıkla evladınız kucağınıza almayı nasip etsin 🌸