umrumdadegil Bir konferansa katılmıştım, sadece akademisyenlere bedava defter ve kupa veriyorlardı. Ben doktora öğrencisi olduğum için bize verilmedi. Gittim kendimi hoca olarak tanıttım, alt tarafı bir defter ve kupa için yaptım bunu. 😂 Sağ olsun lisans öğrencileri anlamadı verdi hediyeyi. Ablama hava atıyorum ben aldım bak diye, kapıdan tam çıkacakken şak diye ellerinde kameralarla iletişim fakültesinin öğrencileri geldi. Röportaj yapmak istiyorlar hocam nasıl buldunuz değerlendirir misiniz diyorlar…Bu arada bir hocanın adını kullanarak aldım hediyeleri, o hocanın adıyla hitap ediyorlar… Eyvah ki eyvah düşüp bayılacaktım. Saçma sapan bir şeyler geveleyip kaçtım, dua ettim günlerce nolur bir yerde paylaşmasınlar beni diye. Neyse ki paylaşmadılar. İstanbul Üninin İletim Gazetesine bakıyordum hep yazmışlar mı fotoğrafım var mı diye 😂 Üç kuruşluk defter için öldüm öldüm dirildim. Böyle utanç dolu bir anıdır. 😂