Sehermahsum7321 _Mother_ normal de sağlık ocağında kan verdiğin zaman doktor bakmadan sisteme de düşmüyor bn öyle biliyorum
Sevinc-Berna87 _Mother_ kuzum ya üzülme bende bugün çok üzüldüm benimde ilk denemeydi insallah diger ay olur ikimizinde 😘
_Mother_ Sevinc-Berna87 amin canım inşallah bı daha ki ay güzel haberler alalım inşallah bende anlamadım valla akıntı. Ve ağrı bende de var başka sebeplerden dolayı da olabilir belki hayırlısı artık pozitif görmek işte bizi mahçup etti sadece aslında
Sevinc-Berna87 _Mother_ anlamadim gitti valla ne biliyim benim akınti devam ediyor bide kasik agrisida var bilemedim
_Mother_ Sevgi2023 DeneyimliMom gelecek ay olur canım inşallah neyse olumsuzluğa kapılmayalım hayırlısı neyse o olsun inşallah
_Mother_ Sevgi2023 gölge var gibi görünüyor daa inan canım hiç bilmiyorum benim ilk testte 2. Çizgi bariz belliydi ama kanda çıkmadı bazen hata olabiliyor
Sevinc-Berna87 Eslem2112 insallah valla simdi bi post okudum kadinin adeti 1gün gecmiş beta 6 cikmiş ona bakarsan bendede umut var ozaman yaa 7 gün var beta bende 2,6 cikti belki yükselir yaa 🥰🥰🥰
Eslem2112 Sevinc-Berna87 bnm geç döllenmeydi canım düşen adetten bir hafta sonra negatifti ama bir kaç gün sonra pozitif