mommys1 bugün idrar verdim enfeksiyon yok tahlilde ama kasıklarımın orada ağrılar var bazen çok oluyor bebek makat geliş duruyo baskı mı yapıyor acaba doktor bişey demedi sizde de var mı kasıkta karında ağrı ?
Selcanunal2004 mommys1 30 dayız ♥️ Bende bebikoyu kasıkta hissediyorum ya tıkır tıkır yapıyor Aşağı mı düştü çocuk ya 🤣🤣
Bircicekanne mommys1 31+4 bebemiz sayesinde bazen koşarak tuvalete gidiyorum bir iki damla geliyor 😅 sistit mi oldum diye korktum ama fark ettim ki bebek mesaneye pozisyonundan dolayı baskı yapıyor çok idrar yapma isteğim varken vazen bir anda geçiyor fln bnce sizin de öyle bir şey olabilir
znkara mommys1 31+2 deyiz bende son 2-3 gündür bebeğin tekmelerini kaburgalarımda hissediyorum sanırım baş aşağı döndü ama çok sık sertleştiriyor kendini kasıklarımda ağrı oluyor erken gelmesinden korkuyorum
Elif3333 mommys1 30 dayım kasıklarda hissediyorum beybitoyuuu😅 gün içinde kasık ağrılarım oluyor uzaninca geçiyor gibi ayakta kalmak işkence haline geldi 🤪
mommys1 Selcanunal2004 ahahahhaa kız tövbe de seninde makat geliştir belki 😂 beni ağrı çok zorluyor baskıdan ziyade 🥹
mommys1 Bircicekanne ya çişe çıkmak değilde ağrım oluyor acaba rahim büyümesinden mi çünkü idrarda enfeksiyon yok gözüküyor
myprincessgirl Benimde bebek toplanıyor gibi oluyor sertleşme oluyor 28+6 dayım kasılmaymış doğuma hazırlıyormuş vücud kendini
ikranurkutay myprincessgirl canım benimde 28+3 ve bebiş tek taraflı toplanıyor sıkıntı mı anlamadim o şekilde toplanması
mommys1 Selcanunal2004 olmasında aşko inşallah rahat rahat geçer hamilelik bebişlerimizi sağlıkla alırız kucağımıza 🙏🌸
Demmed mommys1 30+2 deyim 2 gündür benm de öyle benm de makat gelis bebek. Acike gitim bir sorun cıkmadı normal dedi
mommys1 Demmed bana da doktor enfeksiyon yok dedi bizim bebişlerin işi o zaman küçük ayaklarıyla rahat durmuyolar 😂
Ilba_34 mommys1 bizde 30+5 günlüğüz oğluşum benimde hep alt tarafta kasıklarımın orada baş aşağı döndüğünü düşünüyorum çünkü tekmeleri midem de hissediyorum hele hıçkırık tuttuğunda kafası rahim çıkışına doğru vuruyor uyutmuyor beni 🤦🏻♀️🥹😁 bugün görüş günümüz bakalım ne durumda yaramaz
mommys1 Ilba_34 ayy ben dün doktora dedim çok hıçkırıyor diye bebek hıçkırmaz diyo doktoruna hiç sordun mu