ebrulina Esranur11 özel düşünürseniz medipol çamlıcaya gidiyorum doktorum Zeynep Elmalı tavsiye ederim doğum fiyatları da diğer özellere göre çok çok uygun
Semre1407 Yaprakdokumuseverr ben ilk haftalarda ümraniye eğitim araştırmaya gitmiştim çok memnundum doktorumdan
MelteM2cck Bende şu an tıp merkezine gidiyorum ama doğuma çakmak erdem hastanesine gidicem. Tüm doktorları çok iyi arkadaşım doğum yaptı çok memnundu bende oraya gecicem. Sezaryen olucam nasipse 9.400 tl fiyatı da Muayene ücreti de 600