kvnc3434 6+2 de kalp atışı duymuştum 4 haftalıkken kahverengi leke gelmişti o yerleşme kanaması ise bugün başlayan lekelenme neden olur kese aşağıda yerleşmiş biraz o yüzden progestan vurdular gece de fitili kullanıyorum korkuyorum 😔
e_blue_sky_a kvnc3434 fitili ihmal etmeyin ve yatın. Bana doktorum pembemsi taze kan tehlikeli o şekilde kan gelirse gel demişti.
e_blue_sky_a kvnc3434 hamileliğin neredeyse 8zinci haftası bitene kadar adet hissi kasık tutulması ağrı oluyor. Bunlar sorun değil de, kanama sıkıntı. Umarım duruyordur. Zaten progestan fitil sağlıklı ise tutulmasını sağlar
kvnc3434 e_blue_sky_a inşallah bu gece lekelenme de durur çok teşekkür ederim Daha önce 4 düşük oldu ama hiç bu zamana kadar gelemediler ilk defa kalp atışı duydum o kadar korkuyorum ki yine aynı şeyleri yaşamaktan ama sağlıklı ise kolaylıkla gelir inşallah