Gamzeazem Bende 32+ larda kontrolde döndüğünü öğrendim Şuan 35+1 im aşırı baskım var, doktorum doğum kanalına girdiği için açılma başlamıştır o yüzdendir dedi. Nst de sancım olmayınca alttan muayene yapmadık. Ama 32 de de dönmesini doktorum normal karşıladı o haftalar zaten normal diye biliyorum ben dönmesi için. Evde de işlerimi hallediyorum