Zehraaaacan yagmurrrra gittim hastaneye hastanede baya iyi hareket ediyordu 😅 ama açılmam yine 3 santimdi
yagmurrrra Zehraaaacan merak etme yakında sancılanırsın hurmalarını ye ananas suyu iç birde duşa girmeyi ihmal etme
e_blue_sky_a Zehraaaacan artık doğum olsa da bisey olmaz be canım, doktora açık açık söyle bebeğim tehlikede ise doğurtun beni de. Tez vakitte sağlıkla kavuşun umarım.