eymeninannesii net söylemek istiyorlar sanırım ben ikili testte 11+1 yani erkek dediler bak bu pipisi dedi sonra 12 haftalık kendi doktoruma randevum vardı kozda olabilir erkekde olabilir dedi net bişey söyleyemeyiz ki dedi bazen kızlarda da oluyormuş çıkıntı sonra devlette ki randevum da da kesin değil ama yüksek ihtimal erkek dedi 3 hafta sonra gel dedi net söylicem dedi 😌