Smhaa_61 Kızlar öğleden beri geçmeyen bel ağrım var sol tarafımda ama karnımdan doğru.Sizce doğum belirtisi mi🫢Karnım da sertleşiyor içi açıyor gibi.Yarın kontrolüm var ama yine de sormak istedim.🙉
Melodimm Smhaa_61 Ola bilir haftaniz ileri.Nisan falan geldimi oncesinden.Yarinda doktora gidiyorsunuz.Heralde doktor nst cektirir size.