Pamuk minikkelebek_ Ben erken hafta doğumla bebeğimi kaybettim. Küçüktü yani.Ama 13 14 saat doğum sancısı cektim tek farkı bebeğin küçük olması.Doktorlar bana astimla normal doğumun ilgisi yok dedi gerçekten öyleymiş