Kızlar merhaba ayın 4 ünde transfer oldum son hafif başlayan kaşıntım şuan baya artmış durumda ve çok özür dileyerek söylüyorum aralarında süt kesiği dediğimiz şeyden oluştu. Doktorumun hemşiresi doktorumla görüşüp dönecekti ama dönmedi mesai saatleri de bittiği için ulaşamıyorum. Normalde travazol falan kullanırdım ama transfer olduğum için kafama göre kullanmak istemiyorum bu durumu yaşayan oldu mu transfer sonrası ve ne yaptınız yardımcı olur musunuz