Kızlar gecikmem var test yaptım çift çizgiyi gördüm bugün kan verdim de e nabız dan nasıl bakabilirim detaylı anlatır mısınız bana e nabıza giriyorum tahlil sonuçlarıma bakıyorum hiç bir şey anlamıyorum nereye bakmam lazım hangı değer hamilelik içindir yardım edin allah rızası için delirmek üzereyim 11 aylık bir kızım var