Zuleyhadere25 Hesaplayıp sonucu dogru çıkan varmı nasıl hesaplıyorsunuz benimkinide hesaplarmısınız ?
Yagmurakyurek Zuleyhadere25 benimki doğru cikti Doğum tarihini ay yıl şeklinde yaz bide hamile kaldığın ayı yaz ağustosmu martmi artık neyse
Zuleyhadere25 [silindi] o zaman tam tersi mi 😄 oğlum var birde kız olsun istiyorum nasip sağlıklı olsunda inşallah
[silindi] Zuleyhadere25 bende kızım var erkek istiyorum bu defa nasip kısmet rabbim gönlümüzden geçeni nasip etsin inşallah
Alexab Zuleyhadere25 benim arkadaşlar bana yüzük testi yaptı kız dediler çin takvimine baktık kız çıktı ben de kız hissediyordum. Kızım olacak 🥰