Didar-89 Merhaba, Detaylı ultrasonda bebeğimde sol kalpte parlaklık olduğunu söyledi doktor böyle bir durum yaşayan oldu mu 🙏
gamzosgamzos Didar-89 merhaba benim bebegiminde kalbinde parlaklık vardı şuan 19 aylik çok şükür bir sorun yok
e_blue_sky_a Didar-89 küçük Bi parlaklık var. Nipt testim olduğu ve temiz olduğu için önemli değil dedi doktorum.
MirsT Didar-89 oluyor öyle ya hafta ilerleyince geçiyor ya da doğunca geçiyor korkmayın böbrek genişlemesi ile paralel oluyormuş genelde oda geçiyor
Didar-89 gamzosgamzos Çok şükür çok geçmiş olsun🙏 gebelik ve sonraki süreçte başka testler yapıldı mı yoksa sadece ultrason ile mi takip edildi 🙏
gamzosgamzos Didar-89 teşekkür ederim inşaAllah sizde sağlıkla atlatirsiniz bu dönemi 🤲🌸 sadece ultrason ile takip edildi
Didar-89 e_blue_sky_a Hmm aslında ben de o testten verdim ve herhangi olumsuz bir durum çıkmadı 🙏 çok sağolun 🙏
e_blue_sky_a Didar-89 nipt sonucu iyi ise parlaklık sorun değil, kalsiyum fazlalığı vs biseyden olabilir geçer demişti perinatoloji
Didar-89 e_blue_sky_a Bana da endişelenme dedi doktorun takibini yapacaktır dedi sadece ama ister istemez endişeleniyorsun fetal DNA testimi biliyordu aslında 🙏
e_blue_sky_a Didar-89 yani ben de fetal dna m olmasına rağmen, her ay baktırıyorum küçük Bi parlaklık var
Didar-89 e_blue_sky_a e_blue_sky_a muhtemelen ben de aylık takipte olacağım teşekkür ederim 🙏 sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🙏
e_blue_sky_a Didar-89 inşallah ya,, korkuyor insan, herseyden… Bi ara acaba nipt testini doğru dürüst yapmamış olabilirler mi diye bile düşündüm. Umarım sağlıklı olur çocuklarımız.