Hatice0511 Selam arkadaşlar bu ikinci gebeliğim oğlumdan kalma kıyafetleri ayırdım ama durduğu yerde sararmış bi kaçta gorumcemden aldığım kıyafetler var lekeleri çıkmayan leke çıkarıcı tavsiyeniz varmı nasil çıkarabilirim bu lekeleri ?
tugcesakzci Hatice0511 e bebeğin kendi markası baby me nin leke çıkarıcısının çok iyi olduğunu okudum İnternette bakabilirsiniz Bi ona
Agg0207 Hatice0511 porcoz leke çıkartıcı çok iyi ayrica beyaz olanlara ben çamaşır suyu kullandm lekeli kısmına sadece
Anneseker Hatice0511 instagramda ozden.ozdogan diye bir anne var onun leke çıkarıcısı mükemmel deneyebilirsin bence
Minikkk41 tugcesakzci ben kullanıyorum şuan ama hiç memnun kalmadım önceden çamaşır suyu tozu vardı o markanın çok etkiliydi gerçekten tüketimi ni sonlandırmışlar sanırım daha da etkili hiç bişey bulamadım kızım kreşe gidiyor lekeleri çıkaramıyorum 😔
tugcesakzci Minikkk41 olabilir canım ben de İnternette gördüm dediğim gibi çok övüyor bazıları e bebeğin ürünlerini de
AynurOncul Benimde ikinci gebeliğim ve sararan kıyafetler için Hepsiburadadan e bebeğin baby me toz leke çıkarıcısını kullandım, tertemiz oldular. Mağazalarda yokmuş sanırım
Hatice0511 En çok e bebeğin leke cikaricisini duydum çok güzel diyende var hiç çıkarmadı diyende bende bi deneyim bakalım teşekkür ederim 😊