Halin Kızlar kıyafet alışverişine başlayacağım ama şunu merak ediyorum. Kıza pembe erkeğe mavi ağırlıklı mı alışveriş yaptınız, yoksa daha çok beyaz bej vs tonlarda her ikisinin giyebileceği şu an trendte olan renklerden mi aldınız? 🥰
Kukulikukuli12 Halin kızım olmustu valla pembe morda beyazdan gına geldiği için ben rengarenk alısveriş yaptım. Hangi modele hangi renk yakışıyorsa gözüme hoş geliyorsa öyle aldım 🤭 Şimdi 2.kızım olacak yine aynı rengarenk yaptım 🤌🤭
Canann1601 Halin valla canım benim kızım olcak hayırlısıyla inşallah pembe de aldım mavi de aldım sarı da mor da bej de kahverengi de 😊 Ben rengin cinsiyeti olduğunu düşünmüyorum hangisini begendiysem aldım yenidoğan için çok renk önemi yok bence çünkü küçücukler modeli bile gözükmez doğru düzgün 😄
minimix Halin burda birisi şey yazmıştı beyaz bej renklerde kaka lekesi çok zor çıkıyo diye hep de mavi alamayacağım için turuncu sarı yeşil tarzı gittim ben
Naniklininik Halin krem, sarı, gri ve beyaz ağırlıklı aldım zaten sevmiyorum öyle pembe ve mavi cinsiyetçi renkleri.
Bussraablg Oğlum olacak mavi Okadar az almışım ki 🤭 krem,kahve,beyaz,yeşil her iki cinsinde kullanabileceği kıyafetler aldım hep 🥰
Minigiim-vebenn52 Ben valla kızıma hep süslü püslü kıyafetler aldım pembe lila mor kırmızı sarı 😂 Ama mesela bornoz seti battaniye bunları unisex renkler aldım ikinciye de kullanırım diye
Minigiim-vebenn52 Minigiim-vebenn52 banyo setini falan mesela şeffaf aldım kullanılacak uzun ömürlü pahalı şeyleri anlayacağın ikisine de uyumlu al bence ama kız bebeğe de şimdi nası krem renk unısex alayım süslü püslü giyinsin işte 😂 inşallah sağ Salim kucagımıza aldırış 🥹🌸