En çok ben korkmuştum. Bir buçuk ay önce spinal sezeryan oldum, evet ağrı oldu ama inan 10.gün biz ailece gezmelere gittik oğlumla ☺️ 1. Ve 2.gün çok ağrın olabilir, sadece içinden geçecek bunlar diye tekrarla. 4.gün inan unutmaya bile başlıyorsun. Sana tavsiyem pijama takımı alma, ben aldım zor oldu. Bilseydim gecelik alır başımdan geçirirdim rahat rahat. Pijamayı giyemiyorsun ayaklarını kaldıramıyorsun , kanaman oluyor temizlenmen lazım flan. Ben 9lu paket depend almıştım. Kurtarıcım oldu. Tavsiye ederim al rahat edersin. Sorun olursa yardımcı olurum. Sakın korkma