Kızlar özellikle 30. Haftaya geldiğim de kendimi çok bitkin mutsuz ayrıca çirkin hissetmeye başladım şiştim vs . Kimseye tahammülüm kalmadı gün için de hiç bişey yapmak istemiyorum. Mide bulantılarım mide yanması artmaya başladı . Kime sorsam keyfini çıkar diyor . Sürekli evde durmaktan hareket edememekten de bunaldım . Siz de mi böylesiniz bilemedim …