Canım iyi akşamlar ben de 3 yıllık evliyim 1 kere kimyasal gebelik geçirdik 1 aşılama ve 1 negatif tüp bebek denemesinden sonra Histeroskopi laporoskopi. Önerdi doktorum ve patoloji sonucu polip çıktı ultrasonda vs gözükmedi sanırım hiç bir doktor sorun olduğunu söylememişti 10 gün önce 2. Tüp bebek transferini oldum sonuç bekliyorum inşallah olumlu sonuç alıcam dua edin ❤️ sizin polip olduğu nasıl anlaşıldı?