Son adet tarihi 25 Eylül evde test yapınca pozitif ama çok silik çıktı. Geçen hafta kan testi verdim 340 çıktı. Bugün ilk kez doktor kontrolüne gittim. Kese var yok arası dedi. Ama sabah huysuz olabilirsin,mide bulantın olabilir deyip folik asit başlattı.Yarın tekrar kan testi verecem. Cuma ya da pazartesi tekrar çağıracam dedi. İlk gebeliğim.Kafam çok karıştı. 😔