Nazli2_ Kizlar Elele madre aldım içindeki şilte yatağı bana çok ince gelmedi gelen yatakla kullanan varmı yoksa hepiniz extra yatak mi aldiniz
Merveogz33 Nazli2_ ben de aynı yataktan aldım evet bana da ince geldi yeni yatak almak gerekir mi bilmiyorum bebek gelince düşüneceğim