ipek34_ Kızlar 35+0’ım. Doktor sadece baş çevresinin geride olduğunu söyledi. Bir problem yok dedi ama işte 🤦🏻♀️ bu şekilde olan yada aynı durumu yaşayıp doğum yapan var mı?
Zehrabal1 ipek34_ bir problem yok dediyse o zaman sıkıntı yok . Benim bebeğimin başı da önden gidiyor normal doğum yapamazsın diyor doktor . Beni de önden gitmesi endişelendiriyor