Esba2019 canim benimde kahverengi lekem geldi bi kac kere 12 haftalikken kese arkasinda kanama var dediler progestan basladik 17 haftamda kasik sancisiyla gittim rahim 3mn acilma hunilesme oldugunu öğrendim rahim boyum biraz düsmüştü 35mm. 24.haftada gittigimde ise rahimde yumusama oldugunu ögrendim simdi 26+4üz nerdeyse 10haftadir sürekli yatıyorum. Igne ve fitil kullanıyorum. Tabii illaki sende de olacak diye bisey yok ama mutlaka sor doktorlarin bazen gözünden kacabiliyo.