Selamün aleyküm kızlar. Ben buraya sürekli yazıyordum. Klomen kullandım 3 Ekim’de yumurtam çatladı ama gebelik yok yani testlerde yok çıkmıyor adette olmadım 23 Ekim’de olmam gerekiyordu gebelik olmadığı sürece. Gebelik de yoksa neden adet olmuyorum yumurta çatladı çünkü nereye gitti bu yumurta tövbe estağfurullah ışınlandı mi ne oldu hahahsjhsjs. Bilgisi olan ya da tecrübesi olan arkadaşlar yardımcı olabilir misiniz?