zengooo Hayrisko hahahaaa bugun tum bebeler hareketsiz heealde.benim ki dun cok hareketlydi bugun az kafalari yedim karniiniz nasil peki.yumusak mi sertmi
Cgllay Hayrisko zaman zaman o kadar degısıyorki 27 de cok hareketlıydı, 28-29 da ara ara hareketlıydı cok korkmustum hatta :) sımdı 35+3 oldum gecen hafta ınanılmaz hareketlıydı sımdı bıraz bıraz hareketlı mesela endise etmeyin 🥰
Bebisbg34 zengooo off bende 21+5 teyim dün ne güzel yattgm yerden hissediyordum bugun yookk normalmmi ki bi hissedip bi hissetmemek bazen iki gün hissetmedigim olyoo
Hayrisko Cgllay bundan bir iki hafta çok hareketliydi bir iki haftadair aşırı harketli değil hareket ediyor ama az suruo
Cgllay Hayrisko dedigim gibi endise etmeyin ama icinize sinmiyorsa hic hareket yoksa doktorunuza gidin tabi hemen.