Irmakselim geçen hafta perşembeydi cati muayenem ağladım zirladim gitmedim 😂😂😂 cumartesi cesareti toplayıp gittim korkacak bişey yok tamam az biraz acı var ama o kadar da olacak sadece o gün sanci cektim cati muayenesinden sonra dogurcam falan sandim ama daha tik yok halbuki doktor bi haftaya kalmaz gelirsin demişti