aybenantalya 8 haftalık hamileyim. Ölü gibiyim… ne yemek yiyebiliyorum ne su içebiliyorum. Kolumu kaldıracak halim bile yok. Kendimi aşırı mutsuz hissediyorum. Benimle aynı durumda olanlar var mı ? Bu hep böyle mi olacak hiç geçmeyecekmiş gibi..
eyy aybenantalya ben de aynıyım ya kusuyorum ya uyuyorum ya da ağlıyorum 🥺 hiç halim kalmadı bi şeye bi de üstüne grip oldum 😒😒
777gonul_ aybenantalya 7+6 haftalik hamileyim kolumu kaldırmaya halim yok hiç bir şeyden zevk almıyorum mutsuzum hamile olduğuma seviniyorum ama hiç mutlu değilim hematomum var progesteron iğnesi vuruyorum bir oğlum var 2 yaşında bütün gün onun döktüklerini topluyorum sürünerek çok halsizim bilmiyorum ne kadar sürecek
Melekulusy Durumlar aynı birde üstüne üstelik kese içi kanamam var Dr dinlen dedi Progeston kullanıyorum 😊 ama 22 aylık oğlum var onun için ayaktayım ♥️ anne olmak
aybenantalya Benim de hiç halim yok dün kontrole gittik doktor çok normal dedi. Aralık 15 ten sonra rahatlarsın dedi ama hiç umudum yok
Melekulusy 777gonul_ aynı durumu yaşıyoruz dediğiniz kese içi kanama mı peki nasılsınız ağrılarınız vs oluyor mu . Ben çok korkuyorum bişey olacak diye ama mecbur oğlum için ayaktayım kucağıma alıyorum
aybenantalya İnşallah bir an önce geçer hepimizin sıkıntıları. En azından yalnız olmadığımızı biliyoruz. Bizim gibi çok sıkıntılı olan birçok kişi varmış. Benim de tek umudum umarım bir an önce geçer dayanacak halim kalmadı artık sürünüyorum evde
777gonul_ Melekulusy evet canım kese etrafında kanama var bugun doktora gittim ağır kaldırma çocuğu kucağına alma dedi səndə dikkat et kendine ağır kaldırma vakit buldukça uzan ayaginin altina yastık koy inşallah sağ salim kucagimiza alırız inşallah 🤲