tugcesakzci Sultan-33 yasal olarak 32+0 itibari ile ya çalışabilir raporu ya da çalışamaz raporu almanız lazım. Çalışabilir alırsanız 37. Hafta çalışamaz alıyorsunuz 32-37. Haftalar yani 5 hafta doğum sonrası izninizin sonuna ekleniyor
Gamzeli63 Sultan-33 henüz 27+4 haftaligim. 32+0da çalışabilir ya da çalışamaz raporu almak lazım çalışabilir alınırsa 37+0 a kadar çalışılabilir ama istenirse daha erken çalışamaz raporu da alınabilir.32+0dan sonra Çalışamaz raporunu ne zaman alırsanız o kadar doğum sonrasına aktarılır
Yarindanumutluanne Sultan-33 çalışabilir raporu alırsanız çalıştığınız için maaşınız yatar. Doğum izin paradi çalışmadığınız maaş almadiginiz dönemin parası oluyor yani. Tabi SGK li iseniz devlet memurlarında tamamen farklı