Mrveozkan Kizlar 9+2 iz hala kalp atisi icin gitmedik belimde ve kasiklarimda agri var korkuyorum bisey olcak diye kalp atisi onemlimi
Mrveozkan Aliiss en son ilk ogrendigimde gitmistik 5 haftalikti 10 gun sonra gel ddi kalp atisi icin gittigimizde kadin doktorumun tayini cikmisti erkek doktor vardi esimde erkek diye goturmedi kadin doktorda daha henuz gelmemis
Aliiss Mrveozkan gitmenizde fayda var Allah korusun bir sorun var mı yok mu ona bakılır en azından keseniz oluştuysa sıkıntı yoktur inşallah 🌸
Muzaffer Kalp atışı önemli olmaz mı ? Elbette önemli gebeliğinizin bir gelişme süreci vardır örneğin adet gecikmesi ardından kanda hamilelik bulgusu ardından kesenin oluşma süresi ve en son embriyo ölçülerinin ardından alınması hereken kalp atışı bunlar düzenli bir şekilde gitmiyorsa ki en sonuna kadar gelmiş olup kalp atışını alamamış bir anne adayıydım bebeğimi kaybettim . Lütfen boş gebelik yada problemli olup olmadığı konusunda biraz hassasiyet gösterin . Ki burada sizin sağlığınız tehlikeye girer. Gidin pıt pıt atışları duyun inşallah .