SeherNilgnBakrc Merhaba kızlar en başından beri kızımın ismini eliz olmasını istiyordum hatta başka isimlerde baktım ama hiç içime sinmedi eşimde saolsun adını sen koy dedi ama neymiş arkadaşları eliz i duyunca beğenmiyormuş o da öykü olsun istiyor e bu sefer hadi ben beğendim benim ailem beğenmiyor kaldı 40gün ikisi de güzel ama gerçekten tuaf mı yani eliz ismi sizce hangisi ikisi aynı anda olsun istemiyorum 🤣
Albatros3501 SeherNilgnBakrc ben ilk eşime beliz dedim 7 ay bitti bu süreçte sayısız isim sundum beğenmedi kimseye de sormadık söylemedik eşim belizde kaldım ben onu koyalım dedi bence eliz de güzel bu tarz isimleri beğeniyorum ben😊
Batbet88 Öykü daha güzel bnce az ya da çok olmasından ziyade anlamı daha önemli diye düşünenlerdenim eliz el izi demek bildiğim kadarıyla ve söylemesi de zor :)
KlncA SeherNilgnBakrc eliz bikaç senedir çok koyuluyor ben öyle popüler isimlerden hiç hoşlanmıyorum bence Öykü çok daha güzel
Denizanne SeherNilgnBakrc kızım olursa bende ismini elis koyacağım S harfiyle ama eşimle bu konuda kararlıyız 👼🏻👼🏻👼🏻👼🏻 Cok güzel bi isim öykü çoook var 🧚🏼♀️