aminehumamoms Zzgee bende kendi isteğimle sezeryan olucamda hani bu zorunlu sezeryan olucaklar nasıl oluyor onun için sordum
Zzgee 28-subat 3.100 gr doktoruma sormuştum aynı soruyu girmez demişti ciğer geliştirici igneye de gerek yok dedi kısmetse 38+6 da alınacak
Dilan_5 aminehumamoms Haftada belli oldu bebegim hep yatış pozisyon unda olduğu icin sezeryan olucam:)
Dilan_5 aminehumamoms başta hep devlete gittim orda pcos olduğumu söylemediler sadece folik asit verdiler gecistirdiler özele başladım daha sonra
Gulsbaby Doğumdan bir gün önce belli oldu. Bebeğim kanala inmedi. Doktor yarın sezeryan yapalım mecbur kilosu artıyor dedi. Hep normal doğum diye konuşuyorduk. Çokta güzel geçti doğumum. Boşa korkmuşum. ☺️
Kbr-05 aminehumamoms 37+1 de netleşti. 35 de 3.5 kiloydu daha fazla almaya devam ederse nor ak doğuma yapım uygun değildi. 36 da kilo almadı 37 de 4 kilo olunca sezeryan tarihi aldım 37+5 e. Ama 37+3 de suyum geldi o gün gidip sezeryan oldum