Hamilelikte özellikle kilo alımı ve içeriden rahim büyümesi ile çatlaklarımız artıyor badem yağı bu çatlaklara iyi geliyormuş yengem söyledi hamileliğimde her gün badem yağı sürerek karnıma masaj yaptım dedi ve sıfır çatlak ile doğum yaptığını söyledi belki birisine faydası olur diye söyledim bende başladım bu yağa bakalım inşallah iyi gelir😊