34+6′dan herkese merhaba bu aralar hafif üstüm de yorgunluk var bu yüzden ve canım zararlı olan herşeyi istiyor diyebilirim kendimi zorladım örneğin noodle ve kola istiyor ne kadar zorlasam da yememek için bugün 1 tane yedim ve aynı zamanda kola tükettim siz canınız zararlı birşey istediğin de napiyorsunuz bide yedikten sonra ki vicdan azabı🥲